loader from loading.io

גלי בן-אור מאנדקסת את הכנסת

הסדנא בשיחה

Release Date: 12/23/2018

כשאת מודדת-דדת-דדת כמה שזה יוצא show art כשאת מודדת-דדת-דדת כמה שזה יוצא

הסדנא בשיחה

בשיחה עם הדס גבאי -לרום, מנכ"לית עמותת נובה, אנחנו מדברות על איך מפתחים אסטרטגיית נתונים לגופים שמפעילים שרותים חברתיים של המדינה, איך מודדים מה עובד, ואיך עוברים ממדידת תשומות למדידת תוצאות

info_outline
גיא מור עושה סדר ברגולציה show art גיא מור עושה סדר ברגולציה

הסדנא בשיחה

גיא מור, מנהל תחום מדיניות רגולציה במשרד החקלאות, מדבר על תהליך מהפכני שמתנהל במשרדי הממשלה ליעול וצמצום הרגולציה ויצירת רגולציה חדשה חכמה ומבוססת נתונים. הוא מסביר מה אנחנו יכולים ללמוד מסינגפור, וגם מה אנחנו יכולים ללמד את ה-או.אי.סי.די. אתם אולי כבר מכירים את גיא מהפודקסט והבלוג שלו בתור . 

info_outline
איל פדר-לוי מדבר עם עיריות על רגשות (של התושבים) show art איל פדר-לוי מדבר עם עיריות על רגשות (של התושבים)

הסדנא בשיחה

איל פדר-לוי, המנ"כל של , מספר על הקסמים שהוא עושה עם דאטה של רשויות מקומיות, מסביר למה להנגיש נתונים של מוקד עירוני לא צריך להפחיד את העיריות, ומספר מה המידע הכי לוהט היום בעולם המידע הציבורי. ועוד המון דברים מעניינים!

info_outline
גבי קמינסקי שואל משתמשים את השאלות הנכונות show art גבי קמינסקי שואל משתמשים את השאלות הנכונות

הסדנא בשיחה

למה כדאי לדבר עם היוזרים לפני שאתם כותבים שורת קוד אחת, על אילו שאלות תקבלו את כל התשובות הלא נכונות, ומתי גישת Jobs to Be Done יכולה להתאים לכם יותר משיטת הפרסונות לבניית האפיון של המוצר. הרצאה מעולה של גבי קמינסקי, מנהל CityZone, יזם ויועץ בתחום פיתוח עסקי, שאירחנו בהאקתון של הסדנא. 

info_outline
גלי בן-אור מאנדקסת את הכנסת show art גלי בן-אור מאנדקסת את הכנסת

הסדנא בשיחה

עו״ד גלי בן-אור, מנהלת בכנסת, קוראת לעצמה ארכיאולוגית של חוקים. היא מספרת לנו על חייהם המרתקים של חוקי המדינה, ומסבירה למה כל כך קשה לדעת כמה חוקים בכלל יש בישראל. וגם למה היא היורשת של הלורד רוברט הארי דרייטון. 

info_outline
In the weeds of Colorado with Caroline Fry show art In the weeds of Colorado with Caroline Fry

הסדנא בשיחה

Who are Coloradans Who Love Colorado? What to do on your next Lobby Day? And more important questions are answered by Caroline Fry from Colorado Common Cause.

info_outline
אילנה לייזין דורשת שקיפות בתעשיית האופנה show art אילנה לייזין דורשת שקיפות בתעשיית האופנה

הסדנא בשיחה

אילנה לייזין היא אושיית מיחדוש (upcycling), שותפה מייסדת של , וביום-יום עובדת בעמותת "ישראל בשביל אופניים". בשיחתינו היא הסבירה לי איזה מידע חשוב לדרוש מחברות האופנה המהירה הבינלאומיות לפרסם לציבור, ומה הצרכנים לא יודעים על שרשרת הייצור הארוכה וחוצת היבשות של הטי-שרטים שלנו. את השיחה ערכנו לקראת חודש הקיימות של עיריית תל אביב. אילנה...

info_outline
ד ד"ר שירלי אברמי נותנת כת"ף לכנסת

הסדנא בשיחה

ד"ר שירלי אברמי ניהלה במשך 11 שנים את מרכז המחקר והמידע של הכנסת. השנה היא נפרדה מה-מ.מ.מ. כדי להקים את  – יחידת הכנסת לתיאום הפיקוח הפרלמנטרי. שוחחנו (מרי לויצקר וארן רונדל) על ההישגים של ה-מ.מ.מ. ועל הציפיות והתקוות מכת"ף. היה אפי.

info_outline
ד ד"ר דלית קן-דרור פלדמן על מה מותר ומה אסור

הסדנא בשיחה

שוחחנו עם ד"ר דלית קן-דרור פלדמן, ממקימות הקליניקה למשפט, לטכנולוגיה ולסייבר באוניברסיטת חיפה, ופעילה בקריאטיב קומונס ישראל. דיברנו על רשיונות קריאטיב קומונס, ולמה העיסוק בזכויות יוצרים מרתק אותה.

info_outline
עינת שרון עושה לנו חוויית מבקר show art עינת שרון עושה לנו חוויית מבקר

הסדנא בשיחה

עינת שרון מנהלת את תכנית "תרבות פתוחה" בסדנא, ומספרת לנו איך מוזיאונים חושבים על הנגשת אמנות בדיגיטל, מה מפחיד אותם, ומה מרגש ומסקרן אותה, בתור חלוצת הדיגיטל במוסדות האומנות בארץ.

info_outline
 
More Episodes

עו״ד גלי בן-אור, מנהלת מאגר החקיקה הלאומי בכנסת, קוראת לעצמה ארכיאולוגית של חוקים. היא מספרת לנו על חייהם המרתקים של חוקי המדינה, ומסבירה למה כל כך קשה לדעת כמה חוקים בכלל יש בישראל. וגם למה היא היורשת של הלורד רוברט הארי דרייטון.